عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

تولد ، تولد ،‌تولدت مبارك !!!!!

1392/4/25 11:45
نویسنده : مامان عسل
423 بازدید
اشتراک گذاری

تو عاشقانه ترين جلوه نوري ، در لحظه بوسه آفتاب و باران !

معجزه تلاقي آب و آتش در گرماگرم تابستان !

قامت رنگين كماني ات بر آسمان زندگيمان هماره برپا باد ؛ عسل شيرين تر از عسل !


فرشته آسموني ،‌ رنگين كمون زيباي آسمون قلب مامان و بابا ! پنجمين سالگرد  پادشاهيت  به دلهاي  ما مبارك .

 

پي نوشت 1 : الان ساعت 8/5 صبحه و تبريك تولد خاله فريبا و خاله زينب و خاله نجمه برات رسيده . ممنون خاله هاي مهربون كه عسلي ترين روز عمر ما رور به ياد داريد .

( يه عالمه هم كامنت تاييد نشده داشتي گلم . دوستاي گلي كه با تاخير جواب محبتاشون رو دادم بذارن به حساب تازه واردي و ناشي بودن من در استفاده از امكانات اين خونه . )

عسلكم . شيريني لحظه هاي تلخ عمرم !

هرسال توي اين روز يه حس عجيب دارم . روز تولد تو براي من زيباترين روز خداست . مادر كه شدي حس امروز منو مي فهمي .

باورم نميشه عسلم . پنج سال گذشته ! از اولين لحظه اي كه ديدمت و بغلت كردم . از اولين باري كه بهت شير دادم . خدايا چه لحظه هاي نابي بود . تو به دنياي من اومده بودي و من مادر شده بودم .

تو اين 5 سال ، خنديدي و ما رو شاد كردي ، گريه هات دلمون رور لرزوند ،‌ با شيرين زبوني هات قند تو دلمون آب كردي و حالا عزيزدلم مثل يه شاهزاده خانوم حكمران مطلق قلب مامان و بابا هستي .

عسل امروز دوباره يه شمع ديگه رو فوت مي كني . عشق من ! برات از خدا همه چيزهاي خوب توي اين دنيا رور مي خوام .

فرشته زيباي مامان و بابا تولدت مبارك !

خدايا ! تلخي هاي زندگي رو به كام عسل كه شيريني زندگي ماست هميشه شيرين كن ، شيرين تر از عسل !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 تیر 92 3:48
’̿’̿ ̿\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ………..▌…….. ………./ \…….. هیچکی از جاش تکون نخوره ، بوس رو بده بیاد .سلام اگه دوست داشتی پیش نی نی ما هم بیا اگه دوست داشتی به نی نی ما هم را بده کد 199 رو به 20008080200 ارسال کن بعد بهم خبر بده بیام برای تشکر
مامان نیروانا
29 تیر 92 8:32