عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

هفت دور گردون بر مدار عشق تو

1394/4/26 15:07
نویسنده : مامان عسل
1,212 بازدید
اشتراک گذاری

هفت سال گذشت . هفت سال با تو و عشق تو گذشت . هفت سال با تو نفس کشیدیم و به تمامی معنا زندگی کردیم . زیباترین معنی زندگی تولد هفت سالگیت مبارک !

ماجرای جشن تولد امسال دلبرک جالب بود .

از اونجایی که تموم همکلاسیهات کم و بیش جشن تولدی رو توی کلاس برگزار کرده بودن تو هم دوست داشتی با همکلاسیهات داشته باشی . اول تصمیم گرفتم توی خونه برات جشن تولد بگیرم ولی فرصتش پیش نیومد و فکر کردم که همه دوستانت هم نمیتونن بیان خونه . وقتی خاله زینب و آناهیتا جون با اومدنشون به خونه ما خوشحالمون کردن فرصت رو غنیمت شمردم و درست روز آخر مدرسه و بعد از آخرین امتحان توی حیاط مدرسه یه جشن کوچولو و بی ریا با دوستانت گرفتیم  و خیلی خیلی بهمون خوش گذشت . اوم رو زها تو موود فروزن بودی و به دستور شما یه کیک فروزنی برات درست کردم .

ممنون از همه دوستای مهربون و عزیزت که تو شادی ما شریک بودن . 

از اونجایی که نمی خواستم این خاطره زیبا تو ذهنت کم رنگ بشه روز تولدت با یه کیک پرنسسی که خودم برات درست کرده بوم یه جشن سه نفره گرفتیم و خدا رو به خاطر داشتن تو شکر کردیم .

هدیه تولدت رو هم که بابایی سه هفته زودتر بهت داده بود . چیری که خیلی وقت بود می خواستیش : سرویس خواب پرنسسی !!!

عزیزم همه دنیا رو برای تو می خوایم . ایشالا صد ساله بشی نفس من !

 

پسندها (2)

نظرات (1)

نجمه
29 تیر 94 11:35
سلاااااااااام عسلي گلي خاله تولدت هزارتا مبارك ايشالله صد سال زير سايه مامان و باباي گلت به شادي زندگي كني مو قشنگ خاله . چه كيكي خوشملي باز هم از هنرهاي خودته سمانه گلم دلم تنگته دوست دارم
مامان عسل
پاسخ
فدای مهربونیهات خاله نجمه جون . ما هم دلمون خیلی واستون تنگه.دوست داریم. عسل و مامانی.