عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

شروعی هفت رنگ ، به رنگ زیبای رنگین کمان

1392/4/25 11:07
نویسنده : مامان عسل
1,553 بازدید
اشتراک گذاری

شروعی هفت رنگ ، به رنگ زیبای رنگین کمان 

قسمت اول 17 تیر 1392

عسل شیرینم ! بیشتر از 2 ماه بود که ایده های مختلف برای جشن تولدت رو تو سرم می پروروندم . از بین تم های موجود تم رنگین کمونی رو با هم انتخاب کردیم و من شروع کردم به طراحی وسایل تولدت . با اومدن دایی سعید هنرمند تولدت رنکی تر شد و دایی با یه دنیا صبر و حوصله و عشق طراحی تولدت رو انجام داد . از اونجایی که دوستان خیلی خوب من و تو تو سرچشمه بودن دلم می خواست یه جشن کوچولو قبل از شروع ماه مبارک رمضان برات بگیرم . اگر چه خیلی دیر دست به کار شدیم ولی دقیقه نود همه چی عالی بود . گیفت  رنگین کمونی تولد 5 سالگی عسل

مهمونای تولدت خاله زینب عزیزو آناهیتای گلم ، خاله فریبای گل و نیروانای نازنین ، امیرعلی مهربون و خاله آرزوی عزیز و خاله مریم گل و آراد کوچولو  بودن . جای خاله نجمه مهربون هم خیلی خالی بود .

چه جشن تولدی بود . اگرچه شما کوچولوهای شیطون با لجبازیها و گریه هاتون همه ما مامانا رو دیوونه کرده بودین ولی از هر طرفندی برای آروم کردنتون و بهتر شدن فضای جشن استفاده کردیم . 

بریم سراغ عکس های تولدت عزیزم 

این تویی عزیز دلم که اینقدر خانمانه تو این لباس رنگین کمونی نشستی تا مهمونات از راه برسن . 

1

تزیینات رنگین کمونی که زحمتش رو خاله فریبای مهربون و دایی سعید عزیز کشیده بودن 

2

کیک رنگین کمونی که مامان با یه دنیا عشق برات درست کرده بود .

3

دوستای نازنین تو : آناهیتای جیگر ، نیروانای قشنگ خاله و امیر علی ناقلا

4

و تنها عکسی که از آراد شیطون بلا پیدا کردم 

5

قربونتون برم که اینجوری  4 تایی کنار هم نشستین . ایشالا همیشه برای هم دوستای خوبی بمونین .

 

6

تو مشغول بریدن کیک و دوستان منتظر که کامشون شیرین بشه 

7

و عصرونه تولدت گلکم

ژله رنگین کمون

8

کیک الویه رنگین کمونی 

8

کیک پیتزا 

9

بیسکوییت رنگین کمونی

10

بعد از باز شدن کادوها و دیدن هدیه های خاله ها برات آورده بودن سریع رفتی تیپ اسپرت زدی و با شادی وصف ناپذیری با دوستانت رفتی سراغ بازی . 

11

عسلم آرزوی من برای تو این است :

در فراز و فرود های بیشمار زندگی ، همیشه سرمست شادی باشی حتی از اتفاقی کوچک ...

111

دوستای خوبم از همه تون برای ساختن این لحظه ای زیبا برای عسل ممنونم . 

 

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان نیروانا
19 تیر 92 8:05
عززززززیییییییییزززززززم!
تولد رنگین کمونیت، رنگین ترین حادثه ی این روزامون بود که از خیلی روز پیش که مامان گلت گفته بود انتظارش رو میکشیدم. همه چی رنگی و باشکوه بود، به عالی ترین شکل خودش و من فقط یه گوشه ش رو به چشم دیدم که سمانه ی من چه زحمتی بابتش کشیده بود.
تولدت هزار بار مبارک رنگین کمون هفت رنگ! زیباترین جلوه ی نور!
همیشه در اوج ببینمت قشنگم. منم همین آرزوی قشنگ مامانت رو برات میکنم.


مرسي خاله فريبا جون . هزلر بار مرسي .
مامان آناهيتا
19 تیر 92 10:11
دست دايي درد نكنه. هوراااااااااا دايي سعيد. خدا براي سمانه و عسل نگهت داره ان شااله. تولد عسل عزيز هم هزار بار مبارك و كادوهاش نوش جونش.


همه زحمتاي وبلاگش رور خودم كشيدم . اون موقع دايي سعيذد لالا بود .
نجمه
19 تیر 92 15:01
سلامممم عسل گلي خانم شيك و بنفش دوست خوش به حالت با اين مامان گلت ديگه با اين هديه كل تولد 5 سالگيتو جاودانه كرد دست گلش درد نكنه سمانه جون چه خونه ماندگار و زيبايي واسه دختر گلي ترتيب دادي اميدوارم ساليان بسيار اين خونه برقرار و نورباران بمونه
عمو منصور
20 تیر 92 1:12
درود به عسل و مامان و بابای خوبش
ورود شما خانواده عزیز رو به دنیای مجازی تبریک میگم.
امید آن دارم که عسل جان همیشه باعث خوشحالی و سربلندی بابا و مامان خوبش باشه و در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشه.
برایتان آرزوی بهترینها رو دارم.


سلام وممنون از لطف و محبت شما .
مامان ساینا و سبا
20 تیر 92 17:04
سلام خانمی عسل جان تولدت هزاران بار مبارک.امیدوارم که همیشه شاد و موفق باشی زیر سایه پدر و مادر مهربونت.مامان جان ما هم سرچشمه هستیم و از دوستاداران شما چرا که بسیار از مطالب آموزشی شما در تربیت فرزندانم و زندگیم استفاده کردم.همیشه موفق باشید


سلام عزيزم . خوش اومدي . وممنون به خاطر لطفي كه داري . كوچولوهاي نازت رور ببوس .
مامان ساینا و سبا
20 تیر 92 17:05
صالحه اباذری هستم - امور ارتباطات-همکار فریباجون
مامان ندا
21 تیر 92 21:40
خاله جون نوژان تومسابقه نی نی شکموشرکت کرده ممنون میشم به مارای بدی عدد581شماره پیامک 20008080200
نجمه
24 تیر 92 14:27
عسل بانو تولدت مبارك بازم معذرت كه نبودم تا دراين شادي حضورا شريك باشم ولي صبح بعدش حسابي از خوردني هايي كه مامان هنرمندت درست كرده بود خوردم دستش بي درد خوش به حالت با اين مامان پنجه طلا
مامان سويل و اراز
29 تیر 92 23:45
سلام
عسل جون تولدت مبارك عزيزم انشالله شمع 150 سالگيتو فوت كني من عاشق دو چيزت شدم يكي موهاي قشنگ فرفريت و دوم لباس رنگين كمونيت
ماماني اين لباسو خودت دوختي ؟اگه خودت دوختي لطف ميكني عكسشو برام بفرستي به ايميلم و يا ادرس عكسو به قسمت نظرات وبلاگ اموزش هنرهاي دستي براي مامانها خيلي خوشم اومد ميخوام تو وبم بذارم البته با ذكر ادرس وبتون ممنونم
ضمنا گل پسري من تو مسابقه نيني شكمو شركت كرده اگه خواستين 309 بنويسين و به شماره 20008080200 بفرستين بازم ممنونم


سلام عزيزم . خوش اومدي به خونه خاطرات عسل . چشماتون قشنگ مي بينه . بله عزيزم لباشس رور خودم دوختم . ايميلتون رور برام بفرستيد . آدرس اين وبلاگي رور هم كه گفتيد پيدا نكردم . برام بذاريد تا عكس هارو براتون بفرستم .