عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

عاشقانه

1392/6/10 16:25
نویسنده : مامان عسل
251 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز عصر روي پام نشسته بودي و داشتيم با هم عشق رد و بدل مي كرديم و هي قوربون صدقه هم مي رفتيم . بابايي رفته ماموريت و اينجور موقع ها خيلي حساس مي شي . مجبورم توجه دوبلكس بهت بدم . هرچند مي دونم توي اين دنيا هيچي جاي محبت بي تقص بابايي رو برات نمي گيره . يه دفعه دستات رو حلقه كردي دور گردنم . آروم توگوشم گفتي :‌

" مامان من اگه تورو نداشته باشم ميميرم ..."!!!!!!!

و من در اوج لذتي وصف ناپذير و لبريز از يك عشق خدايي رفتم به آسمون .

مامان فداي قلب عاشقت بشه شيرين تر از عسل من .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیروانا
10 شهریور 92 7:21
گوارای وجودت ای سرچشمه ی شیرینی های عسل! همیشه عاشق باشین و از عشق هم بال بگیرین الهی
الهه مامان یسنا
10 شهریور 92 9:02
ای جانمممممممم. منم میرم به آسمون وقتی یسنا اینطوری حرف میزنه هر وقت میگه من عاااشق مامانم منم حالت رو پیدا میکنم