عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

خواهم من از خدا به دعا ....

1392/5/6 14:21
نویسنده : مامان عسل
254 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم ! اين روزها و شبها با بقيه روزها و شبهاي سال فرق داره . تو اين شبها خدا فرشته ها رو از آسمون به زمين مي فرسته تا بياين بين ما آدما و دعا هاي ما رور با خودشون ببرن پيش خدا ...

ديشب شب قدر بود و منو تو با هم تنها بوديم . برات توضيح دادم كه چرا اين شب اينقدر مهمه و قصه ماجراهاي اين شب رو برات تعريف كردم .و ازت خواستم كه امشب براي همه دعا كني .

اين جور وقتا معمولا ازمن مي پرسي كه چه دعايي بكنم و منم از نفس حقت سوء استفاده مي كنم و ازت مي خوام براي همه آدمهاي مهربوني كه تو قلبت خونه دارن و ازاينكه هستن خوشحاليم دعا كني . و تو شروع مي كني از مامان جون و بابا جون تا فاطمه كوچولو همه رور دونه دونه نام مي بري( جالب بود كه اين دفعه براي كنجد هم دعا كردي )  و از اين طرف هم پدر جون و مادر جون و بقيه متعلقات خانواده رو تا فريما و قوربونت برم كه براي خودت هم آخر از همه دعا مي كني . براي مامان و بابا هم كه هميشه يه عالمه دعا داري .

بهت گفتم هروقت تلويزيون دعا رو شروع كرد ميشينيم پاي تلويزيون و دعا مي كنيم . تو هم با شنيدن اولين صداي مناجات سريع اومدي جلوي تلويزون و شروع كردي به دعا كردن . 

خداي من ! چه لحظه هاي نابي بود . لبهات تند تند تكون مي خورد و من واقعا احساس مي كردم كه تو يكي از اون فرشته هايي هستي كه از آسمون اومدي تا براي آدما دعا كني . دستاي كوجولوت رو بالا گرفته بودي و براي همه آدماي دوست داشتني زندگيت آرزوهاي بزرگ از خدا مي خواستي .

 

خيلي دلم مي خواست بدونم چه دعايي مي كردي .ولي نخواستم خلوت عاشقانه ات  رو  كه  با خداي خودت ساخته بودي بهم بزنم .

فرشته آسموني مامان و بابا ! دعاهات قبول باشه !

و دعاي ما براي تو در اين شب عزيز از خداي مهربون اينه  :

خدا تو را و مرا از بلا نگه دارد

                                ترا ز درد و مرا از دوا نگه دارد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیروانا
7 مرداد 92 8:44
دعاهات قبول فرشته کوچولو!
من که حس میکنم با وجود شماها توی زمین هر لحظه قدره، کاش قدر بدونیم


مرسي خاله فريبا . كاش قدرشون رور بدونيم .
مامان آناهیتا
15 مرداد 92 9:06
دعاهات قبول باشه فرشته کوچولوی دل بزرگ