عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

راه و رسم زندگی

1392/5/13 18:45
نویسنده : مامان عسل
220 بازدید
اشتراک گذاری

گل بی همتای مامان !

امروز برای من و تو یه روز عجیب بود . روزی  که من و تو شکل جدیدی از رابطه رو تجربه کردیم . رابطه معلم و شاگردی در یک محیط کاملا رسمی .

با شروع دوره های آموزش مهارتهای زندگی برای بچه های سرچشمه با اینکه می دونستم کنترل تو توی  کلاس می تونه سخت باشه ولی دلم نیومد از این آموزش ها محروم بشی . واسه همینم امروز با آناهیتا اومدین کلاس . به قول آناهیتا کلاس زندگی !

اولش رعایت کردن قانونهای کلاس براته  سخت بود . همهش بهم می چسبیدیو هی تو کلاس راه می رفتی و از همه بدتر این سونامی حرف نشنوی های تو که جدیدا توش گرفتار شدم  هم داشت توی کلاس خودش رو نشون می داد .

بلاخره مجبور شدم با چند تا بازی قانون های کلاس رو بهت یاد بدم . با دوستات که جور شدی ، تقریبا اوضاع قابل کنترل شده بود . 

امیدوارم  چیزهایی که توی این نقش  جدید بهت یاد می دم بتونه به هردومون کمک کنه تا رابطه مادر و فرزندی بهتری با هم داشته باشیم .

تو و دوستانت در کلاس زندگی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیروانا
14 مرداد 92 8:48
جای نیرانای من خیلی توی این کلاسا خالیه سمانه جون!
براتون هزاران بار آرزوی موفقیت دارم توی کلاس زندگی و توی کلاس زندگی


باور كن ديروز هزار بار يادش كردم . واقعا خوشگل خاله جاش خاليه .
مامان آناهیتا
15 مرداد 92 9:08
ای جووووووووووونم. دستت طلا خانم یبا راه اندازی این کلاس. من که فکر می کنم با وجود اینکه آناهیتا هنوز 4 سالش نشده و تو لطف کردی و اسمش رو نوشتی حسابی کیف می کنه و مرتب داره در موردش صحبت می کنه. موفق باشی خانمی