عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

ارزش بالاي پدر ومادر بودن !!!!!!

1392/5/1 10:25
نویسنده : مامان عسل
215 بازدید
اشتراک گذاری

شيرين عسلم !

از ديشب كه فهميدي دايي سعيد داره ميره مرخصي تا بره پيش مادر جون و پدر جون ذهنت درگير بود .

موقع خواب وقتي كنارت توي تختت دراز كشيده بودم و هي تشويقت مي كردم كه چشمات رور بسته نگه داري و ساكت باشي ( چون خودم داشتم از حال مي رفتم و مي خواستم برم تو اتاق خودم بخوابم !!!).

يه دفعه چشماي نازت رو باز كردي و پرسيدي :‌مامان تو هم مثل دايي سعيد دلت براي بابا و مامانت تنگ ميشه ؟

اين سواليه كه هميشه ازم مي پرسي . جدايي از پدر ومادر اونم اينقدر دور تو دنياي ذهني تو اصلا قابل هضم نيست . خيلي وقتا واقعا احساس مي كنم  نگران مني و اين مسئله ناراحتت مي كنه . واسه همين دنبال جوابي  گشتم كه دلنگرانيهاي دل كوچولوي مهربونت رور كم كنه .

گفتم :‌ خيلي كم دلم تنگ ميشه چون تو و بابايي رو اينجا دارم .

از جوابي كه بهت دادم قند تو دلت آب شد . لبخند زدي ولي  بعد از چند لحظه سكوت گفتي :‌

ولي ارزش بابا و مامان براي من خيلي بيشتره و دوباره چشماتو بستي ...

فدات بشم عروسك مهربون و دوست داشتني من .خيلي دلم مي خواست بدونم بعد از اين حرفي كه زدي پشت اون  پلكاي بسته به چي فكر مي كردي !!!

وااااااااااااااااااي !!!!!چه لذتي داره مادر و پدر بودن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه مامان یسنا
2 مرداد 92 10:13
سلام سمانه عزیز!! خیلی خوشحالم که به جمع وبلاگ نویسها اضافه شدی. آخه اینطوری از فکر و نظرت بیشتر میتونم استفاده کنم. همیشه از طریق فریباجون و زینب جون آموزه هات رو میشنیدم و به کار میبردم و الان بدون واسطه باهات حرف میزنم. خیلی خوشحال میشم نظرهای کارشناسانه اتون رو داشته باشم و بتونم مامان بهتری باشم واسه یسنا.


سلام عزيزم . خوشحالم كه به خونه خاطرات عسل سر مي زنيد . خوشحالتر ميشم اگه تونسته باشم كمك خاصي بهت بكنم .
الهه مامان یسنا
2 مرداد 92 10:14
خدای من !! یسنا هم همیشه از این دوری فکرش درگیره!! که چرا پیشمون نیستن...
مامان نیروانا
2 مرداد 92 12:01
هیچ هدیه ای شیرین تر از این نیست که به این زیبایی ارزش گذاری بشی، مگه نه سمانه جون! لذتت نوش جونت مامان گلی! گلی به خدا


فدات عزيزم . واقعا خيلي كيف كردم .
khalie asal
8 بهمن 92 11:24
ديدن لحظات زيباي عسل دختركم واقعا زيباست سلام خاله سپيده . مرسي از اومدنت . دلمون واسه فريما موشي تنگ شده . مي بوسيمتون .