عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

شب یلدا

1393/11/27 20:32
نویسنده : مامان عسل
797 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از چیزایی که خیلی تو مدرستون دوست دارم اردوهای ماهانه است که به لطف عضویت من در انجمن اولیاء و مربیان مدرسه تو خیلی از این مراسم شرکت می کنم . 

یکی از این اردوها اردوی جشن شب یلدا بود که همراه بچه های مدرسه رفتین به یه نمایش عروسکی شاد و مفرح و تو همون سالن با کمک بقیه مامانای عضو انجمن سفره شب یلدا انداختیم . میوه آرایی سفره رو من به عهده گرفتم و برای همه بچه های مدرسه ژله انار درست کردم . 

روز خوبی رو با دوستان خوبت داشتی . امیدوارم یلداهای زیادی رو ببیینی دلبرکم . 

تو و معلم عزیز و دوست داشتنیت خانم علیمرادی

تو و دوستانت آروشا و یلدا 

خانم ناظم مهربونتون خانم مرادی در حال تعریف کردن قصه یلدا

و در نهایت همه گلهای کلاس اول آتیه سازان 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان زينب
29 بهمن 93 11:46
مامان فريبا
4 اسفند 93 18:56
اینجاست که شف سمانه وارد عمل میشه و یلدا رو زیباتر میکنه. مرسی عزیزم که برامون عکس گذاشتی. دلم خیلی واسه شیرین تر از عسلم تنگ شده بود.
نجمه
6 اسفند 93 7:38
اهاي دوباره ناپديد شدي سماااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننهههههههههه