عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

شکر پاره

1393/12/18 14:46
نویسنده : مامان عسل
776 بازدید
اشتراک گذاری

نفس نفس به تو نزدیک میشم و نمیبینی 

تو روبرومی و اما حسمو نمیبینی

این عشقی که به تو دارم 

نیست یک عشق زمینی

این آهنگ رو خیلی دوست داری و خیلی وقتا ازمن می خوای تا برات بخونمش. من خوندن رو خیلی دوست دارم و تو تنها نظاره گر کنسرتایی هستی که به افتخار حضو رتو وقتی دوتایی با هم هستیم برگزار میشه.

گرماگرم خوندن بودم که یه دفعه پرسیدی :عشق زمینی یعنی چی؟؟؟؟؟

و من شروع کردم به تفسیر انواع عشق اسمونی و زمینی. اینکه عشق مادر و فرزندی آسمونیه و عشق به یه شخص دیگه از زمینی شروع میشه و اگه به تکامل برسه میشه عشق آسمونی. 

فکر کنم بحث برات سنگین بود . بعد هز کمی سکوت پرسیدی :حالا عشق تو و بابا زمینیه یا هوایی!!!!!!؟؟؟؟؟؟

  اگه بگم بعد از مدتها از ته دل خندیدم دروغ نگفتم. فدای تو و برداشتت شیرین عسل. 

امیدوارم تو هم روزی عشق آسمونیت رو پیدا کنی عزیز دلم. 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

نجمه
24 اسفند 93 9:10
زميني ،هوايي بابا بي خيال چه بحث هاي فلسفي سنگيني مادر و دخمر دارن. والا عسل ما هم نميدونيم الان جواب اين سوال چه شود فكر كنم يه برنامه پرگار بي بي سي لازم داره با حضور جوزهاي كارشناس