عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

وقتی لبریز از معجزه باشی ...

1393/1/4 15:24
نویسنده : مامان عسل
365 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرکم ! شیشه عمر من ! گاهی وقتا یادمون میره که توی این دنیای بزرگ یه خدایی هست که همیشه عاشقانه بنده هاش رو دوست داره و نگه دارشونه .

چهارشنبه 21 اسفند 92 معجزه ای توی زندگی ما اتفاق افتاد که باعث شد یادمون بمونه :

گر نگهدار من آن است که من می دانم        شیشه را در بغل سنگ نگه می دارد

وقتی من و تو داشتیم از سرچشمه برمی گشتیم رفسنجان توی جاده با یه ماشین دیگه تصادف کردیم و بر اثر ضربه حدودا 50 متر از لب جاده اصلی ماشین پرت شد و توی این چرخشهاو فرود وحشتناک تو از ماشین پرت شدی بیرون . خیلی حادثه وحشتناکی بود و همه چیز تنها توی چند ثانیه اتفاق افتاد . وقتی ماشین که بیشتر شبیه یه یه قوطی رانی له شده بود آروم گرفت ، تو توی ماشین نبودی و اون لحظه بدترین لحظه عمر من بود . صدات کردم و صدای دلنشین تو از بیرون ماشین قلبم رو زنده کرد . تو سلامت بودی و این واقعا معجزه بود . من از ناحیه گردن و دست چپ آسیب دیده بودم  و نمی تونستم از ماشین بیرون بیام . تا اومدن نیروی کمکی و مردم لحظه ها برای تو گنجشک کوچیکم خیلی سخت و طوفانی بود ولی به لطف خدا تو اینقدر محکم بودی که همراه من توی آمبولانس نشستی و تا رسیدن به آغوش گرم آدمای دوست داشتنی که بسیار آشفته تو بیمارستان منتظر ما بودن این شرایط سخت رو تحمل کردی .

عزیز دل من ! فکرهایی که از سرم می گذره اینقدر وحشتناکه که حتی نمی خوام به کلمه تبدیل بشن .ولی بزرگترین هدیه خدا به من و بابایی سالم بودن تو بود . امسال زیباترین شکوفه بهاری برای ما تو بودی که به لطف خدا دوباره دلبرانه تو باغ زندگیمون سبز شدی . تا ابد سبز و بهاری باشی معجزه خدا .


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فاطمه مامان وانیا
4 فروردین 93 15:55
پس خدارو شکر حسابی خدا بهتون رحم کرده این بهترین عیدی بوده براتون خدارو شکر ایشالا همیشه سالم وسلامت باشید
مامان نیروانا
5 فروردین 93 8:04
سمانه ی من! عسلکم! زیباترین و دلنشین ترین معجزه های خدا! خدا بار دیگه لیاقت داشتنتون رو به ما هدیه کرد و چه عظیم لطفی به ما شد. شماها بهترین عیدیِ امسال ماها هستین! همیشه باشین و بهارِ ما باشین. ممنونم فریبا جون . منم هر وقت به چهره عسل نگاه می کنم فقط معجزه می بینم و بس . دوستتون دارم که مایه دلگرمی من هستید .
روژینا سلطانی
5 فروردین 93 13:36
خدا رو شکر عسل جان از خدا میخوام همیشه نگهدارت باشه تا تو همیشه سالم بمونی و من بهترین دوستم رو همیشه در کنارم ببینم ممنونم عمو مجید مهربون و زن عموی عزیز و روزینا جون .ممنون همه زحمتای شما هستیم .و خیلی دوستتون داریم
مامان آناهيتا
17 فروردین 93 11:18
خدا رو شكر مي كنم كه سالم هستيد و در كنار هم مثل قبل شاد. اميدوارم اين اتفاق هيچ وقت براتون تكرار نشه. به خدا مي سپرمتون. .
مامان عسل
پاسخ
مرسي عزيز دلم