عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

دختر باهوش مامان و بابا

1392/9/11 8:10
نویسنده : مامان عسل
250 بازدید
اشتراک گذاری

دلبركم ! چند هفته پيش به عنوان اولين جايزه ستاره هاي پيش دبستاني ، با بابايي اين پكيج آموزش خواندن و نوشتن رو برات خريديم . خيلي دوستش داري و خيلي مشتاق ياد گرفتني .

90 تا كارت پشت رو داره كه از همون شب اول 6 تا از كارتها رو جدا كرديم و با هم شروع كرديم به ياد گرفتن . چند روزي مي شد كه سراغي ازشون نگرفته بودي و من هم خيلي اصرارنداشتم تا خودت بخواي . ديشب وقتي به اصرار ازم خواستي كه بيارم و كارتهاي جديد رو شروع كنيم ، شك داشتم كه خوندن و نوشتن اون 12 كلمه  يادت مونده باشه ولي وقتي جلوي چشماي حيرت زده من  همه كلمات رو بدون كمك خوندي و با پازل درستشون كردي بهت افتخار كردم گل ناز ماماني .

عسل جونم ، همه آرزوي من و بابايي اينه كه تو به بالاترين درجه كمال برسي . به اونجايي كه لايق تو ست و خداي مهربون براي تو خواسته . من و بابايي هميشه همراهت هستيم .مطمئن باش دلبركم .

اينم دو تا عكس از اولين كلماتي كه تونستي خودت به تنهايي بخوني و بنويسي گل ناز من !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دختر خاله هاي بابا
14 آذر 92 19:17
سلام گلم وبلاگ خيلي خيلي قشنگي داري مثل خودت ايشالا هميشه شاد شاد باشي كنار بابا و مامان مهربونت و خانم خانما بشي
اسما
23 آذر 92 19:13
سلام چه اسم قشنگی....عسل به اینجا هم سر بزنید سایت عموپورنگ http://farziaee.ir/?page_id=5249