عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

رنگین تر از رنگین کمون ...

1392/9/8 19:37
نویسنده : مامان عسل
227 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرکم! عاشق دل پاک و صفای دنیاتم که اینقدر شاد و رنگیه . امروز که تو شرکت بابا بودیم با لبتاپ بابا اینو با هم کشیدیم . تو دستور میدادی و من اجرا می کردم و در نهایت منو بردی به دنیای زیبای خیال خودت. ممنون که منو مهمون رویاهای خیال انگیزت میکنی. عاشقتم.

اینم تصویر دنیای خیالی تو گل من بابایی مهربون برات پریتن گرفت و رویاتو تو دستات گرفتی و شاد شدی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ریحانه ترجانی
8 آذر 92 20:56
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015