عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

درد عشقی کشیده ام که مپرس...

1392/4/21 18:27
نویسنده : مامان عسل
209 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی کسی رو دوست داشته باشی همه چیزای خوب رو هم براش می خوای .همه چیزای خوبی که تو دنیا هست . ولی گاهی وقتا بین اینکه چیزی رو که به خاطرش بینمون شکراب میشه و مجبورم  میکنه به خاطر رنجشی که ازت دارم چند دقیقه سکوت کنم  هم برات خوبه یا نه شک می کنم . این لحظه ها یه در عجیب توی قلب عاشقم دارم . درد مادر بودن ...درد مسئول بودن در قبال آینده ات و مهارتهایی که باید برای آینده یاد بگیری ...

عسل من ! نظم و انضباط جزیی از زندگی تو در آینده خواهد بود . کاش می تونستم به دنیای قشنگ تو پا بذارم و بدون اینکه مجبور بشیم از هم برنجیم بهت یاد بدم که بعضی از کار هات رو خودت انجام بدی . 

عشق من دخترم ! بزرگ شدنت و چیرهایی که تازگیها از اون زبون شیرینت میشنوم در مورد مهارتهای مادرانه ام منو به شک می ندازه . پنج سال اول زندگیت که تو آینده و شخصیت تو خیلی تاثیر گذاره با همه خوبیها و بدیهاش گذشته . من تو تصوراتم دنیایی آفتابی و شاد برات به تصویر کشیدم و دلم می خواد با کمک هم و دست به دست هم  بریم تا به این آینده قشنگ برسیم . 

این روزها این سوال رو زیاد از خودم میپرسم : تونستم مادر خوبی برات باشم ؟؟؟؟؟ تونستم چیزهایی رو برای آینده ات لازم داری رو بهت یاد بدم ؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیروانا
24 تیر 92 7:31
خدای من سماااانه! باورم نمیشه حتی تو هم این دغدغه ها رو داشته باشی. این درد عشقه ببین چطور گریبان همه رو می گیره ها!
نجمه
24 تیر 92 14:29
من كه فكر ميكنم ايده آلي وجود نداره و آنچه مهم تلاش براي خوب بودن هاست


نجمه جون پيغامات رو الان ديدم . واقعا به خاطر تك تكشون ازت ممنونم . ايشالا جشن تولد ني ني تو جبران مي كنيم .
مامان آناهيتا
25 تیر 92 7:45
فونت ها رو درشت تر كن مامان خانوم عزيز و دوست داشتني و هنرمند.