عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

شکر پاره

1392/7/1 16:53
نویسنده : مامان عسل
250 بازدید
اشتراک گذاری

از موقعی که در کنار شیر مادر تونستی غذا خوردن رو شروع کنی یکی از دغدغه هام تغذیه سالم تو بود عسلکم ! از همون موقع خوردن و یا خریدن یه سری از غذاها ممنوع بود : مثل چیپس ، پفک ، سس مایونز ، سوسیس و کالباس ، آبمیوه های مصنوعی و نوشابه و ...

ترفندی هم که به کار می بردم تا تو رو از خوردن این چیزها منع کنم این بود که بهت می گفتم این جور چیزها خانم ها رو زشت و چاق می کنه و نباید بخورن و طبیعیه که خودم هم جلوی تو  !!! سعی می کنم به این چیزا لب نزنم . بزرگتر که شدی و این دروغ شاخدار رو به راحتی باور نمی کردی ، مجبور شدیم برای این تنقلات و خوراکیها برنامه بذاریم و اینکه این چیزها فقط مال مسافرته و چون تو مسافرت هم میطلبه خودمون هم باهات همراهی می کردیم . جالب اینجا بود که خیلی هم از این خوردنی ها استقبال نمی کردی ولی تازگی ها به نوشابه جذب شدی ونم نم داری می ری که به مزه خوشمزه اش عادت کنی . و من همچنان از اون ترفند قدیمی استفاده می کنم ولی امان از این زبون شکر پاره تو !!

صحنه :‌عسل در حال خوردن یه ته لیوان  نوشابه  سر سفره ، بابایی در حال قلپ قلپپ خوردن یه لیوان نوشابه بزرگ ، مامان  با تحکم و کمی عصبانیت :

مامان : عسل خانم  اینقدر نوشابه بخور تا زشت بشی !!منتظر

عسل در  کمال خونسردی :‌ نه خیرم ، بابایی هر روز اینقدر نوشابه می خوره و تازه روز به روز خوشگل تر هم میشه !!!!!قهقهه

مامان :تعجب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیروانا
2 مهر 92 13:03

اینجاست که اون مزه پروندنای بابا امیر به شغل شریف تو یادم میاد سمانه جون.
به نظرم دیگه باید از روشهای مشاوره ای در این زمینه استفاده کنی دلبندم
عاشقتونم مادر و دخترِ قند و عسل. فقط خواستم یه کوچولو مزه بریزم منم

خاله فريبا باور كن روشهاي مشاوره براي اين وروجك جواب نمي ده .
مامان آناهيتا
9 مهر 92 15:07
روشي كه بعد استفاده كردي رو اعلام كن مركز مشاوره خانواده.