عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

خواهر و برادر واقعي ...

1393/3/12 11:23
نویسنده : مامان عسل
654 بازدید
اشتراک گذاری

داشتي با ولعي وصف نشدني كارتون جودي آبوت نگاه مي كردي ...( اين حست به من رفته منم عاشق اين كارتونم حتي حالا!!!) ازم پرسيدي نوانخانه چيه ؟ و من برات توضيح دادم كه جايي به اسم  پرورشگاه هست كه بچه هاي بي سرپرست رو اونجا نگه مي دارن . چشمات شد دوتا تيله سياه گرد و هضمش برات سخت بود كه توي اين دنيا بچه اي باشه كه بدون پدر و مادر باشه و خونه اي هم نداشته باشه . چقدر دنيا رو زيبا مي بيني عزيزدلم ولي دنياي ما زشتيهايي داره كه اميدوارم هيچوقت باهاشون آشنا نشي . براي اينكه از اين حس بياي بيرون گفتم بعضي از خانواده ها مي رن از پرورشگاه بچه ميارن و پدر ومادرش ميشن . ازت پرسيدم  مي خواي بريم يه خواهر يا برادر  اندازه خودت از پرورشگاه بياريم كه همسن خودت باشه و صبر نكني تا بزرگ بشه ؟

خيلي جدي و با تحكم گفتي من خواهر و برادر واقعي مي خوام ؟‌

پرسيدم واقعي يهني چي ؟‌

انگشتت رو كردي تو شكمم و گفتي يعني خواهر يا برادري كه از تو شكم خودت بياد بيرون !!!!!!!!

( اين موضوع خواهر يا برادر داشتن حسابي برات مهمه ها!!!! يه با  بهم گفتي من و روژينا جلوي فاطمه كوچولو آبرومون رفته !! اون خواهر داره ولي ما هيچي و به حالت تاسف دستت رو گذاشتي روي پيشونيت و من ريسه رفتم از خنده .

ايشالا هر وقت خدا بخواد تو روهم به اين آرزوي دوست داشتني ات مي رسونه دلبركم

توضيح :‌روژينا دختر عموي عسله و فاطمه كوچولو دختر عمه اشه كه يه خواهر كوچولوي 4 ماهه داره  كه اسمش ساميه است . (

پسندها (1)

نظرات (1)

نجمه
17 خرداد 93 10:23
سلاااااااااام مو قشنگ خاله چه ژست خوشملي چه تريپ قشنگي . اون چند وقتي نبودم كه تو و مامانيتو بقيه دوست جونا رو ببينم يه روز رفتم سراغ اينترنتو اومدم خونه تو آناهيتا و نيروانا و مانترا كلي خوندم حظي بردم دلمو كمي از تنگي به در كردم عزيزاي خاله دوستون دارم اساسي ايشالا تو هم خواهر يا برادر دار بشي واقعي اما برات آرزو ميكنم توي زندگيت مثل من خوش شانس باشي و دوستاي خوبي داشته باشي به خوبي يه خواهر يا برادر واقعي سلام نجمه جون . ماهم خيلي دلمون برات تنگ شده . ايشالا كه تو هم سلامت و شاداب باشي و ممنونم كه هستي و دوست جون من هستي .