عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

روزي به نام من ، روزي به يمن تو ...

1393/1/31 8:39
نویسنده : مامان عسل
407 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز شيرينم ! امروز روز مادر و من اگر امروز مغرورانه قدم بر مي دارم و شادم به خاطر وجود توست كه مادري را به من هديه دادي . عشق من ! دلبركم هميشه باش و با طنين صداي دلنشينت مرا مادر خطاب كن تا بهشت به زير پاهايم باشد .

 

از همين خونه كوچيك و روشن روز مادر و روز زن رو به همه مادران عزيز تبريك مي گم . خصوصا به مادر جون و مامان جوني . فرشته هاي روي زمين روزتون مبارك .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیروانا
2 اردیبهشت 93 11:59
سمانه ی عزیزتر از جانم، اول از همه کلی حال کردم از این عنوان ناب باری پست قشنگت. دوم منو ببخش که زودتر برات تبریک ننوشتم اینجاو تو حسابی منو شرمنده کردی به همراه دوستای نازنین دیگه م. الههی هر روزت پر از برکت و شادی باشه به یمن حضور فرشته کوچولوی شیرینمون عسل! میبوسمتون
مامان نیروانا
2 اردیبهشت 93 12:00
سمانه ی عزیزتر از جانم، اول از همه کلی حال کردم از این عنوان ناب برای پست قشنگت. دوم منو ببخش که زودتر برات تبریک ننوشتم اینجا و تو حسابی منو شرمنده کردی به همراه دوستای نازنین دیگه م. الهی هر روزت پر از برکت و شادی باشه به یمن حضور فرشته کوچولوی شیرینمون عسل! میبوسمتون
مامان عسل
پاسخ
ممنونم عزيزم.