عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

قند و عسل

1392/12/17 8:18
نویسنده : مامان عسل
277 بازدید
اشتراک گذاری

دلبركم!بزرگ ميشي و من آروم در گذر بي رحمانه زمان اين اتفاق خجسته رو نظاره مي كنم و غرق لذت ميشم . ديگه با كامل شدن دايره لغاتت كمتر اشتباهات خوشمزه ازت مي بينم و ايم منو دلتنگ حرف زدناي عسلي كوچولوييات مي كنه . ديروز كه داشتم خونه تكوني مي كردم  يكي از لباساي زمانن شير خوارگيت رو ديدم كه قاطي لباساي كمدمون شده بود و يه خاطره از زماني كه بهت شير ميدادم تو ذهنم روشن شد و منو غرق در لذت كرد و چشمام پر از اشك شد . دخترم ! عاشقتم و دلم مي خواد چه باشم چه نباشم اينو  به ياد داشته باشي . ( اومدم از خوشمزگيهات بنويسم سر دردلم باز شد مادر )

*من كنار دوچرخه ات دراز كشيده بودم . اومدي كنار من و گفتي مامان برو كنار مي خوام دوچرخه ام رو منچر كنم !!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیروانا
18 اسفند 92 13:58
مچلتم عسل! باور كن فريبا جون تا شب كه يادم مي اومد غش مي رفتم از خنده .
مامان آناهيتا
19 اسفند 92 14:52
كاش هيچ وقت حرف زدن ياد نمي گرفتن. مگه نه اينو موافقم . گاهي وقتا اينقدر دلبم واسه كوچولو بودنش تنگ ميشه كه قلبم از بزرگ شدنش به درد مياد . مي دونم بي رحمانه و خودخواهانه است ولي دلم تنگ ميشه واسه اون روزايي كه تو بغلم شير مي خورد و زل مي زد تو چشام . چه عشقي رد و بدل ميشد بينمون .