عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

من ارگ بم و خشت به خشتم متلاشي ...تو نقش جهان هر وجبت ترمه و كاشي ...

1392/11/19 9:35
نویسنده : مامان عسل
787 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق این شعرم ...و عاشق ارگ بم ... وقتی هنوز عروس کرمانی ها نشده بودم دیدن ارگ بم آرزوم بود . بعد هم که توی بم زلزله شد یادمه یکی از ناراحتی های بزرگ من این بود که من ارگ بم رو ندیدم و حالا زلزله خرابش کرده . خلاصه قند و عسلم ، بلاخره بابایی من و به این آرزوم رسوند و یه روز پنج شنبه با هم رفتیم بم . البته به بهانه مراسم ختم ÷در همکار بابایی ولی فرصتی طلایی بود برای دیدار از ارگ بم .

چند تا عکسی که قبل از تاریک شدن هوا گرفتیم رو برات بادگار می کنم  دلبرکم .

اینجا با کمک دایی سعید از نخل بالا رفتی و حسابی کیف کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیروانا
26 بهمن 92 10:59
آره شعرش یه دنیا حرف داره و واقعاً به دل میشینه. فکر کن منم که بچه ی کرمونم ارگ رو قبل از زلزله ش ندیده م. از حسرتای بزرگ عمرمه. و اما این عکسا که هم سوژه ش محشره هم هنر عکاسش. توی موبایلت نشونم داده بودی ولی دیدنشون اینجا و به دیوار وبلاگ صفای دیگه ای داشت. عاشقتم عسلم با این پرنده های خندونی که توی چشات بیقرار، بال بال میزنن.