عسل عسل ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

عسل ، شيرين تر از عسل

روزی به نام من وقتی تو باشی

1394/3/8 14:46
نویسنده : مامان عسل
838 بازدید
اشتراک گذاری

من مادرم و این تنها به یمن بودن توست دلبرکم

امسال شور و حال دیگه ای واسه روز مادر داشتی . و مثلا با بابایی هماهنگ کرده بودی و حسابی منو سورپرایز کردین با یه کیک خوشگل و یه شاخه گل زیبا و دوتا مانتوی خیلی شیک .

ولی هدیه ای که باعث شد اشک تو چشمام حلقه بزنه و برم تا عرش کارت پستال زیبای تو بود که برام با دستای نازت درست کرده بودی . عاشقتم دلبرکم

چون متنش خوانا نیست اینجا می نویسم که تا روزی که نی نی وبلاگ زنده است ، یادگار بشه .

و این هم یگانه شعری که در جهان برای من سروده شده :

وقتی چشمهایم را بر جهان باز کردم فهمیدم که تو مرا به دنیا آوردی .

وقتی بزرگ شدم فهمیدم که تو زحمت های من را کشیدی .

بهشت زیر پای مادر است . مامان سمانه دوستت دارم . بوس بوس

( لازمه که بگم این کارت تبریک زیبای تو توی مدرسه هم برنده یه جایزه شد . راسته که می گن بردل نشیند هرچه از دل برآید . )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)